Feel free to translate!

dinsdag 9 mei 2017

Friends forever

Hallo allemaal,

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij Crafty Sentiments met deze week als thema 'Bright Colours". Ik ben een beetje laat met mijn post omdat ik de hele ochtend in het ziekenhuis ben geweest. Niks spannends hoor, het hoort er soms bij, het kost alleen zoveel tijd.

Deze kaart heb ik gemaakt voor één van mijn neefjes:


De stempel die ik heb gebruikt vind je hier en heb ik ingekleurd met Copics. Verder nog wat details en hij ligt weer klaar voor verzending. ;-)

Ik wens jullie nog een fijne week met misschien wel veel fröbelplezier!

12 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy ,

    Wat heb je weer een leuk kaartje gemaakt .
    Leuke digi`s zijn het die je gebruikt .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en vrolijke kaart! Super. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt, Wendy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig leuk kaartje voor je neefje Wendy,en zo mooi ingekleurd! Tja je ontkomt er niet aan die ziekenhuisbezoekjes maar 't is niet anders...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart Wendy!
    Daar zal je neefje blij mee zijn!
    Ziekenhuisbezoekjes kunnen inderdaad zoveel tijd in beslag nemen. Maar wat je zegt, het hoort er soms bij.
    Fijne dag verder!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf kaartje, Wendy. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je mooie kaartjes gemaakt voor je neefjes! Piraten, kapiteins en schatzoeken....dan schiet je helemaal in de roos en het is heel gaaf geworden en ook dit kaartje is super leuk voor een binkie! Top Gedaan alle twee!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor, gezellig dat je meedoet bij de Creatieve Craft Cottage. Succes.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi wat een enige kaart Wendy. Supermooi ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super leuk kaartje. Maakt je vrolijk. Dank je voor je deelname aan de challange van CraftAddiction. Hobby-groetjes, Alice (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy