Feel free to translate!

maandag 3 april 2017

Love you a bunch!

Hallo allemaal,

Hopelijk hebben jullie een heerlijk weekend gehad! De weekenden zijn bij mij vaak druk en geen tijd om te fröbelen. Maar dat haal ik meestal door de week wel in. ;-)

Omdat ik de maandchallenge bij 't Scraphuis (FB) had gewonnen, mocht ik gastdesigner zijn. Ik heb een kaart gemaakt met de gewonnen spulletjes. De mal is erg leuk om mee te werken en ook de stencil vind ik top.


De achtergrond van de kaart heb ik gemaakt van inktspray en bewerkt met stempels. Vervolgens de stencil gebruikt met witte verf en een sponsje. Verder afgewerkt met bloemen en blaadjes.

Per abuis had ik deze kaart afgelopen week al online gezet. Ik had het geagendeerd maar blijkbaar toch iets niet helemaal goed gedaan. Na een halve dag kwam ik erachter dus toen maar gauw de kaart verwijderd. Vandaag opnieuw een poging want hun nieuwe challenge start vandaag. ;-)

Deze kaart is natuurlijk voor mijn allereigenste schatje!

Ik heb ook nog een kaart gemaakt met Lavinia stempels, daar ben ik dol op! 


Met Versa Magic inkt in pastelkleuren heb ik de achtergrond gemaakt, samen met een 'bollenstencil'. De bloemen heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Dat geeft een mooie glans hoewel dat op de foto lastig te zien is. De kleine bolletjes heb ik erop getekend en vervolgens ook ingekleurd.


Ik wens jullie een hele fijne week met misschien wel veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

Challenges:

14 opmerkingen:

  1. Hallo Wendy
    Je hebt een schitterende kaart gemaakt voor je schatje, mooi van kleur en prachtig van vorm.
    Stempelen is ook leuk om te doen, maar bij mij schiet het erin , ik ben zo druk, de tijd haalt me in denk ik weleens.
    Je kaarten zijn plaatjes om te zien, fijne week.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw....je hebt weer twee prachtige kaarten gemaakt, Wendy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele mooie kaarten.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf gedaan met de inktspray, stempels en stencil!! Wendy :-D
    Een schatje is het.
    De lavinia kaart is supermooi!! Ik vind ze ook errruggg leuk ;-).
    Fijne dag verder!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Wat een schitterende kaarten. Weer heel mooi verzorgd. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty's heb je gemaakt Wendy...prachtig van kleur, hele warme uitstraling en de Lavina kaart mag er ook zijn hoor...helemaal toppie!
    Je eigenste schatje zal trots op je zijn!
    Leuke week gewenst, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy,
    Het zijn allebei weer geweldig mooie kaartjes. Zo verschillend, jij bent van veel stijlen en dat vind ik altijd erg leuk om te zien. Nooit saai op je blog.
    De tweede vind ik heel speciaal!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en lief kaartje Wendy. Dank je wel om mee te doen met onze challenge en succes. Groetjes, Veerle DT-ATSC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn allebei prachtige kaartjes, totaal verschillend van stijl maar dat maakt onze hobby juist zo leuk!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Two totally different but equally lovely creation, many thanks for sharing with us at Stamping Sensations April challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hi hun,
    fab card
    thanks for playing with us at addicted to stamps
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee hele mooie kaarten gemaakt. Mooie achtergrond gemaakt op je eerste kaart. Super.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Stamping Sensations.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het zijn twee hele mooie kaarten Wendy. Heel fijntjes.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super cute card!
    Thanks for playing with us at TTCRD.
    Hugs,
    Farida

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy