Feel free to translate!

vrijdag 14 april 2017

Lavinia cards

Hallo allemaal,

Zo vlak voor het paasweekend wil ik jullie nog even hele fijne en gezellige paasdagen toewensen! Geniet ervan! 


Niet te veel eitjes eten.....hoewel ik vrees dat de chocolade eitjes me allemaal zullen roepen! ;-)

Op het moment ben ik weer helemaal in de Lavinia stempels. Ik heb nog een paar kaarten gemaakt die ik hier nog niet heb laten zien:


 



Deze heb ik in mijn vorige post van enkele dagen geleden al laten zien maar vind ik zelf het mooist dus die mag niet in deze collectie ontbreken. De achtergrond is gemaakt met distress inkt en een stencil van DDBD. Daarop de Lavinia stempels en een beetje glitter om het compleet te maken.


Ik wens jullie een goed Paasweekend met misschien wel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

Challenges:

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten, met mooie tafereeltjes! Geniet van het weekend. Ik heb geen eitjes in huis gehaald , hihi ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy, ik vind je kaartjes stuk voor stuk juweeltjes met prachtige kleurtjes bij elkaar...super!
    Jullie ook fijne Paasdagen en je mag wel een eitje hoor ;-)
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, Wendy...ik vind ze prachtig. Wat een schitterende karten heb je gemaakt.
    Jij ook fijne paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!! Ik vind ze allemaal geweldig!! Wendy :-D
    Jij ook hele fijne paasdagen :-D (had ik je geloof ik al gewenst ;-). Beter 2x dan niet ;-).
    En met die paaseitjes komt het allemaal goed ;-). Ze zullen mij ook wel roepen.....en ik luister....;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaartjes zijn dit Wendy...heel mooi die kleurrijke achtergrondjes...en dat samen met die leuke stempels geeft echt een magische uitstraling eraan...

    groetjes en hele fijne Paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning cards, Wendy! Such beautiful backgrounds and wonderful stamping. Thank you for sharing them with us at Stamping Sensations.

    Lynne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig mijn favorieten zijn 1&4!
    Fijne paasdagen

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je deze kaarten prachtig gemaakt Wendy, het stempelen gaat je goed af.
    Fijne paasdagen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy,
    ze zijn stuk voor stuk prachtig! Net plaatjes uit en sprookjesboek! Zo mooi! En ik vind de laatste ook het allermooist! Maar de eerste is ook fantastisch!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastische kaarten Wendy!!
    Vind die achtergronden helemaal super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A fabulous collection of Lavinia cards, I imagine you had great fun making these with all the fab stamps.

    Many thanks for sharing with us at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ze zijn stuk voor stuk schitterend Wendy! en deze stempels zijn ook zo gaaf. Fijn Paasweekend. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy