Feel free to translate!

dinsdag 25 april 2017

Aye aye captain!

Hallo allemaal,

Met veel plezier heb ik een kaart gemaakt voor mijn neefje die binnenkort 10 jaar wordt. Het gaat zo snel! 
Het maken van jongenskaarten (alleen maar neefjes hè....helaas geen meisjeskaarten voor mij) vind ik erg leuk maar voor je het weet is het kinderachtig en gaat het richting mannenkaarten. Dus ik heb me nog maar eens helemaal uitgeleefd nu het nog kan hahaha!

Vandaag start een nieuwe challenge bij Crafty Sentiments. Deze week is het thema 'Anything goes/alles mag'. Dat hebben we natuurlijk het liefste: lekker maken wat je zelf wilt!

Ik heb dus deze jongenskaart gemaakt:


De rubber stempel die ik heb gebruikt vind je hier en heb ik ingekleurd met mijn Copics. De landkaart, schatkist en vat met rum heb ik van internet gehaald en bewerkt met Distress inkt. Het 'ijzeren' plaatje heb ik bewerkt met twee kleuren Inka gold zodat het in het geheel past. Daarop natuurlijk de leeftijd van de (bijna) jarige! Van een oud sieraad heb ik jaren geleden ooit 'muntjes' gesloopd die nu eindelijk eens van pas komen.

Op dit moment ben ik in de gelukkige omstandigheid dat ik op vakantie ben in Normandië. Ik ben zo'n geluksvogel dat ik weer mee mocht met mijn schatje en zijn kids. Mijn zus en haar gezin zijn ook mee. Dat hebben we vaker gedaan en is altijd een groot succes.

Ben benieuwd over alles in Normandië....hoewel ik denk dat het ook heftig is om het stukje oorlogsgeschiedenis van dichtbij te beleven. In mijn volgende post vertel ik jullie hierover meer.

Voor nu wens ik jullie nog een fijne week met misschien wel veel fröbelpleizer, geniet ervan!
Lieve groetjes, Wendy

Challenges:

10 opmerkingen:

  1. Wat een stoere en leuke kaart! Wendy. Gaaf ook met de muntjes erop. Hij zal vast blij zijn met deze kaart!
    Fijne vakantie!!
    Liefs, Froujwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave jongenskaart laat je ons zien. Super leuk. Mooi ingekleurd. Geniet van je vakantie!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooie kaart! Zo gaaf alle details. Ik hoop dat je een fijne tijd hebt in Normandie, het is daar mooi en indrukwekkend. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gaaf en stoer kaartje heb je ervan gemaakt, Wendy. Daar zal de jarige blij mee zijn.
    Fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aye wat een super stoere jongenskaart Wendy, dat heb je weer mooi in elkaar gestoken! Ik hoop dat jullie droog weer hebben in Normandië, geniet ervan.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie stoere kaart heb je ervan gemaakt met die leuke piraat Wendy. Mooi ingekleurd en de plaatjes van internet en je muntjes maken er echt een "schat"-kaart van. Geniet ervan in Normandië.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy,
    wat een mooie kaart heb je voor je neef gemaakt. Jongens kaarten zijn niet altijd heel makkelijk,l maar jij hebt het top gedaan! En wat heerlijk dat je in Normandië zit! Het is prachtig en kan ook heel indrukwekkend zijn.
    Wij waren er een aantal jaar geleden en ik vond het bijzonder!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is a great card for a boy! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    TTCRD DT
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf kaartje, lekker stoer. Ik zie dat je meedoet bij AnMaCreatief, maar je kaartje heb je op 25 april geplaatst en de challenge is op 1 mei gestart. Helaas kun je dus niet meedingen naar de prijs.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave jongenskaart laat je ons zien. Super leuk. Mooi ingekleurd. Geniet van je vakantie!
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy