Feel free to translate!

maandag 14 september 2015

Love the little things

Hallo allemaal,

Zijn jullie de zomer goed doorgekomen? Wat vliegt het allemaal snel voorbij hè. Ik amuseer me nog steeds met dokters, assistenten etc. Enorm frustrerend maar we blijven lachen!!!!

Vandaag, op mijn eigen feestdag, start er weer een nieuwe challenge bij My Besties International. Het thema is 'anything goed/alles mag'. Ik heb weer een kerstkaart gemaakt want daar ben ik altijd te laat mee en heb er uiteindelijk nooit genoeg gemaakt. Hopelijk gaat het dit jaar wel lukken hahaha!!



De digi vind je HIER en zoals gewoonlijk heb ik haar ingekleurd met mijn copicmarkers. 
Voor de rest heb ik voornamelijk gebruik gemaakt van gekregen spullen, tweedehands gekochte spullen en een paar eigen spulletjes. Alles bij elkaar gooien en dan krijg je dit resultaat! ;-)

Voor mijn mevrouw dokter in het ziekenhuis in Maastricht maakte ik een kaart en een uiltje. Ze vroeg me de vorige keer naar mijn hobby's en toen ze hoorde wat ik zoal deed, was ze erg geïnteresseerd en belangstellend. Ze vroeg me de volgende keer iets mee te nemen. En dat was vorige week. Ze was zeer verrast en kreeg kippenvel.....mooi hè.... Daar doen we het toch voor!


Het is geen beste foto want ik heb 'm even snel gemaakt vlak voordat ik de deur uitging. ;-)
De digi is van Gorjuss en heb ik gekregen.

Ik wens jullie nog een hele fijne week met natuurlijk veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

Challenges:

14 opmerkingen:

  1. Schitterende kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap dat je kunt blijven lachen!! Wat ben je toch een doorzetter. Je laat weer prachtige kaarten zien! Leuk dat je dokter ook interesse heeft in de persoon die je bent en niet alleen in wat je mankeert! je hebt dan ook wel een hele mooie kaart meegenomen en leuk uiltje! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hier nog een keer van harte gefeliciteerd met je verjaardag,
    je hebt voor Mevr. de dokter een prachtige kaart en uiltje gemaakt..Ook de kaart voor de nieuwe challenge is weer super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst gefeliciteerd, Wendy, en een fijne dag gewenst!
    Wat een pracht van een kerstkaart heb je gemaakt. Erg mooi gedaan.
    En ook de kaart voor de dokter is een schatje. Kan me voorstellen dat ze blij verrast was met kaart en uiltje. Lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo jarige Wendy.
    Ook hier nog van harte gefeliciteerd, soms wil ik ook weleens wat voor de oncoloog meenemen, maar als ik met een uil aan kom lijkt me niet zo,n goed idee, het is nl een meneer de dokter, een fles wisky zou beter op zijn plaats zijn denk ik.
    Ik vind de uil zo schattig, knap van je dat je het haken nu zo goed kan.
    Ook de Bestie is weer schitterend en de andere kaart ook.
    Geniet nog van deze dag meis.
    Liefs en een dikke knuffek, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van ♥-e gefeliciteerd lieve Wendy. Hopenlijk heeft komend jaar wat leukere dingen voor je in petto. Wat een lieve kaart heb je gemaakt. Mooi ingekleurd en gezellig gedecoreerd. Ook je creaties voor mevrouw de dokter...hihi...zien er tiptop uit. Lekker bezig hoor.
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je laat ons op je verjaardag volop mooie dingen zien Wendy, ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Van het uiltje ben ik helemaal weg, ik vind dat haakwerk zo leuk maar kan er zelf niets van!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Welcome again and Good Luck!
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart Wendy ook je andere kaart en uil zijn heel erg mooi.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wendy
    Alsnog van harte gefeliciteerd meis. Wat heb je weer een superlief kaartje gemaakt met die leuke Besties en je kaartje en uiltje voor de arts zijn ook beeldig, leuk dat ze zo geintereseerd in je hobby's is.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wendy this is a wonderful creation with great attention to detail and perfect for our ‘USE A PUNCH/DIE’ with a Besties Image’ challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck.
    Hugs
    Desíre
    {My Besties Aussie Challenge DT Member}
    {Would love you to visit my blog and join my 1,100 Follower Give-Away. Thank you so much, if you have already entered, and good luck.}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig kerst kaartje met mooie digi er bij die heb je al vast weer ook je ander kaart erg mooi en het uiltje ook mooi dat ze zo ontroert was meid daar doe je het zeker voor
    fijne dag lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is gorgeous thank you for joining us at My besties Aussies challenge
    Michelle DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. what a gorgeous card ...simply adorable. thank you for joining us at My Besties Aussies Challenge.Hugs Rose xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy