Feel free to translate!

maandag 21 september 2015

Guestdesigner!

Hallo allemaal,

Bedankt voor alle reacties op mijn vorige kaart én de verjaardagsfelicitaties. Ik ben weer lekker verwend met hobby-spulletjes....heerlijk!!!

Op het blog van Paradise of Stamps mocht ik deze keer guestdesigner zijn....een hele eer en hartstikke leuk! Ik heb deze kaart gemaakt:


De kaart heb ik aan mijn lieve vriendin Monique gegeven, Wij hadden vriendinnen-jubileum en dat hebben we uiteraard gevierd! Ze is een kanjer en staat altijd voor me klaar, ook nu het minder goed met me gaat.
Ik ben gezegend met nog een paar lieve vriendinnen. Dat vind ik zeer waardevol!

De kaart heb ik gemaakt van voornamelijk gekregen materialen. Heerlijk om tussen de spulletjes te snuffelen en kijken wat allemaal bij elkaar past. 

Ik wens jullie nog een heerlijke week met natuurlijk veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Wendy, en echte vriendschap is iets wat je moet koesteren!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    wat een schitterende kaart, leuk om met gekregen spullen, zo'n kaartje te maken, je hebt weer super ingekleurd..en echte vriendinnen die moet je in ere houden,
    liefs,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een super mooie kaart met al die mooie details er op en dan nog gekregen ook het plaatje weer prachtig ingekleurd . en jou vriendinnen die moet je koesteren inderdaad
    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart en fijn om deze gemaakt te mogen hebben voor jullie vriendinnen-jubileum! Geniet van je vriendschappen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoals altijd, prachtig en verzorgd kaartje Wendy En ook zo leuk om gast designer te zijn hè! Koester je vriendschappen, ze zijn zo belangrijk!!! Ik ben Oma geworden op 10 september Wendy! Ook zo bijzonder om mee te maken en geniet met volle teugen!!! Hou je haaks meis!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is beeldschoon Wendy, leuk dat je zoveel hobbyspulletjes hebt gekregen, daar kan je weer mooie kaarten mee maken.Fijn dat je vriendin er voor je is als het nodig is.
    Laat de moed niet zakken hoor, achter de wolken schijnt altijd de zon, hoor wie dat zegt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Wendy,
    vriendschap is zo belangrijk! Een paar goede vriendinnen die je door dik en dun steunen en bij wie je terecht kunt zijn van onschatbare waarde. Lief dat je ze dat laat weten door en mooie kaart.
    Dit is een supermooie kaart! Leuk model en je kunt zien dat je het met veel zorg en liefde hebt gemaakt!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy,
    Wat een mooie leuke kaart .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy