Feel free to translate!

maandag 2 september 2013

Put on your dancing shoes!

Hallo blogdinnetjes,
Een warm welkom aan mijn nieuwe volgers! 
Bedankt voor jullie superleuke reacties op mijn tasje. Ik vond het erg leuk om te maken en ga 'm dit weekend gevuld weggeven aan een jarig familielid. Tot die tijd staat hij nog lekker bij mij thuis op de piano te pronken en mag ik er nog eventjes van genieten! 
Bij Dutch Magnolia Chickies heeft mijn stoere cowboykaart de top 3 gehaald, dus ik ben heel trots!!

Nu laat ik jullie een kaartje zien met een afdrukje waar ik heeeel ijverig op heb zitten kleuren, wat een plooitjes. En dan heb ik me ook nog gewaagd aan het volgen van een sketch.....o o o dat behoort nog steeds niet tot mijn favorieten. Gedurende het maken van een kaart wil ik eigenlijk mijn eigen weg volgen en me niet houden aan een sketch.....ik denk dat ze dat eigenwijs noemen. Maar.....niets zo leuk als een uitdaging....DUS...hier komt hij:


Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
Time For Magnolia - alles mag
You, Me and Magnolia - alles mag
Magnolia Down Under - lovely lace
Anma Creatief - rond
Addicted to stamps - alles geht
Papermakeupstamps - pearls and lace

Ik wens jullie een hele fijne week met veel knutselplezier!
Lieve groetjes, Wendy

43 opmerkingen:

  1. Hallo Wendy,

    Wat een plaatje om te zien zeg en prachtig in gekleurd hoor het is weer een schitterende kaart.
    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. She is adorable Wendy and beautifully coloured. The flowers and design are gorgeous.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!! Dat kan je echt zien dat je daar je best op hebt gedaan. Supermooi zijn de plooitjes geworden :-).
    Prachtige kleurencombinatie!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een pracht exemplaar zeg. Schitterend ingekleurd en al die details, geweldig mooi Wendy.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy,
    Wat een schitterende kaart en prachtig ingekleurd!!! al die plooitjes......super mooie details, geweldig!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je uitdaging is geslaagd hoor Wendy. Wat een leuke kleur! En die plooitjes zijn prachtig gekleurd :)

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is very, very cute... love the image and the layout!
    Thanks for linking your card to Digi Makeover this week.
    Hugs,
    Ardilla :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou je hebt gelijk bij mij ook niet doe liever mijn eigen zin is misschien ook eigenwijs maar ik doe het toch.
    je kaartje is heel mooi gekleurd echt fantastische.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Wendy!
    Superingekleurd zo met de plooitjes.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Wendy wat heb je dit supermooi ingekleurd, helemaal geweldig mooi je kaart, ik vind het een toppertje en ik vind volgens een sketch werken meestal wel fijn maar ook uit eigen hand hoor. Het is een supermooi kaartje meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je deze heel mooi ingekleurd! Het plooiwerk is super! De tijd die je er in stak, mag zeker in het resultaat gezien worden. Heel leuke afwerking heb je er bij gedaan ook!
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw,wauw en nog eens wauw,súpermooi ingekleurd Wendy...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Wendy,
    Ik wilde net schrijven: wow, wow, wow!!! Wat een mooie plooien heb je gekleurd! Ongelooflijk hoe jij dat kan. En de sketch is super gelukt. Zo leuk om te lezen dat je er moeite mee hebt. Mij geeft het soms houvast, bij gebrek aan inspiratie. Ach zo is iedereen verschillend.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wendy,
    Jouw kleurwerk wordt maar mooier en mooier,ik kan nog goed herinneren dat je heel lichtjes alles inkleurde en nu..zelfs in het rood, wat toch een moeilijke kleur is (zegt men)..ik vind je kaartje super en ik vind het ook erg moeilijk om volgens een sketch te werken, succes met de challenges, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een plaatje Wendy, erg mooi ingekleurd.
    Leuk dat je weer meedoet met de challenge van DMCC.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Al je ijver is niet voor niets geweest Wendy je kaartje ziet er super uit. Die magnolia stempels blijven toch ook leuk om mee te werken!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zie nu pas dat je ook gezellig meedoet bij papermakeupstamps, gezellig.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wendy, wat een schitterende kaart en zo ontzettend mooi gekleurd! Echt 100% gaaf, een echt winnaar hoor. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Wendy, je kaart is weer een beauty hoor, alles past weer perfect bij elkaar.
    Hoe meer je met sketches werkt des te makkelijker gaat het, hij is nu héél goed gelukt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een schat van een kaartje en ook zo mooi ingekleurd.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw! Wat een mooie kaart! En wat mooi gekleurd!! Schitterend! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. heel mooi gekleurt zeg, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik voel met je mee Wendy.....ben ook niet zo van de sketch maar we komen er wel uit hahaha....dat zie je hier ook maar weer. Schitterend gedaan en fantastisch gekleurd meis! Het is een plaatje!!!!!
    Dankjewel voor het meedoen bij DMCC, lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaart is heel erg mooi gemaakt, leuke uitwerking
    van de sketch ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een supermooi kaartje heb je weer gemaakt Wendy, heel erg mooi ingekleurd, super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super mooie kaart.En wat is je afdrukje moooooooooi ingekleurd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je kaart is super mooi geworden! Je kan er niets van zien, dat sketches moeilijk voor je zijn! En je top 3 plekje was welverdiend ;-) Leuk dat je weer meedoet met de challenge van DMCC! En AnMaCreatief!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een prachtige kaart heb je weer gemaakt!
    De plooitjes zijn ook zo mooi.
    Ene gefeliciteerd met je top 3 plekje
    Super dat je weer meedoet aan de challenge bij DMCC.
    Liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ontzettend mooi gedaan zeg, heerlijke kleurtjes en zo'n lieve Magnolia stempel !!
    Dank voor het meedoen bij DMCC .
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een ontzettend leuk kaartje, Wendy!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. dit kaartje heb je prachtig gemaakt wendy de plooitjes super mooi gelukt mooie detai,s weer er op verwerkt

    super dat je stoere jngenskaart in de top 3 zit gefeleciteerd daar mee

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een super mooie kaart met een leuke sketch en wat heb je geweldig gekleurd, de plooien zien er super uit! Leuk dat je meedoet met ATSC, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leukerdje.
    Dit heb je weer super gemaakt Wendy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Wendy, voor mij heb je het podium al gehaald hoor "GOUD" zou ik zeggen. Hele mooie en leuke kaart!
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Wendy, voor mij heb je het podium al gehaald hoor "GOUD" zou ik zeggen. Hele mooie en leuke kaart!
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Wendy, voor mij heb je het podium al gehaald hoor "GOUD" zou ik zeggen. Hele mooie en leuke kaart!
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hey Wendy,

    wat een prachtige kaart! Zo mooi ingekleurd, die plooitjes zijn zo gelukt (de rest natuulijk ook!). Sketches zijn ook voor mij een nachtmerrie dus ik kan je heel goed begrijpen :-)

    Fijn dat je meedoet met de 'ronde' challenge bij AnMaCreatief!

    Liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Je kleurwerk en de sketch in je kaart verwerken is uitstekend gelukt! Prachtige kaart.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuk kaartje!
    Prachtig ingekleurd...
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij DMCC!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een schitterende kaart! Prachtig kleurwerk, goed te zien dat je daar veel werk aan hebt gehad.Alles past heel mooi bij elkaar.
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de RONDechallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een prachtige kaart zeg, leuk dat je met ons meedoet met TFMC ik wens je veel geluk, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een schatje weer Wendy, super! Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC, succes! liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy