Feel free to translate!

zaterdag 18 mei 2013

Kaartje voor winnaar Candy!

Hallo allemaal,
Ontzettend bedankt voor alle leuke, fantastische en vele reacties op mijn vorige kaart! Ik ben er werkelijk van onder de indruk.....zooooo leuk!!! Dank jullie wel! Ook hebben weer een aantal volgers mijn blog gevonden: wees welkom en super dat jullie het leuk vinden om mijn blog te volgen!

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik heb gemaakt voor de winnaar van mijn blog-candy. Wendy's Candy jaja! Na Pinksteren zal de winnaar bekend worden dus ik hou het nog even spannend. Vergeet niet om nog even bij Besties Challenge Blog te kijken. Team B is deze week aan de beurt en je kunt nog meedoen met de bloghop.


Wil je nog meedoen met mijn candy, kijk dan even bij mijn vorige post!

Ik wens jullie een goed weekend en veel knutselplezier!
Groetjes, Wendy

21 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en zo supermooi ingekleurd en afgewerkt..complimenten..
    Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi kaartje weer Wendy, ziet er helemaal top uit, prachtig ingekleurd ook. Top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart zeg, wat een prachtige stempel zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Wendy,het lieve afdrukje is heel mooi ingekleurd en de details die je toegevoegd hebt maken het kaartje nog mooier,complimentjes hoor! lieve groetjes en fijne pinksterdagen Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!!, wat heb je dit supergaaf gekleurd Wendy!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Wendy, zo lief en prachtig gekleurd!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Wendy, wat heb je een geweldig mooi kaartje gemaakt! Enig die afbeeldingen. Als ik tijd heb morgen doe ik misschien nog mee met de bloghop!
    Maar ik vind het altijd veel tijd kosten....
    Wat gaaf dat je in het DT zit! Ik vind de bloemenrand trouwens zo fijntjes!! Heel mooi!! En dan die kleine vlindertjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy, wat een plaatje, zo mooi gekleurd en de digi's, geweldig! Fijn Pinksterweekend. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wendy,

    Wat een heb je deze digi stempel mooi ingekleurd en er een leuke kaart mee gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wendy, ik had het een beetje begrepen van Marrie, maar deze candy vind ik echt verwarrend, het ligt aan mij hoor, ik ben niet zo van de candy,s.
    Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt met de stempel van Besties. De kleuren zijn prachtig, héél mooi gemaakt.
    Fijne pinkersterdagen, lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello There. I found your blog using msn. This is an
    extremely well written article. I'll make sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for the post. I will certainly comeback.

    Feel free to visit my web page ... website

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super de super Wendy! Wat doe je dit toch altijd schitterend, het fantastische inkleuren en dan alles tot een prachtig geheel maken! Geweldig mooi Wendy!

    Lieve groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig leuk kaartje Wendy, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Good post however I was wondering if you could write a litte more on this topic?

    I'd be very thankful if you could elaborate a little bit further. Thank you!

    Feel free to surf to my web blog; website

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super schattig kaartje, Wendy!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel mooi kaartje wendy

    prachtige alles weer ingekleurd met mooie kleurtjes leuke detai,s er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Wendy.
    I have just popped over from the Bestie DT blog to say hello. Your cards are gorgeous and I have enjoyed my visit. I am now following you and will look forward to working with you.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi Wendy,
    in het eggie is deze nog veel mooier:0) staat te pronken op mijn vensterbank! nogmaals bedankt!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart is dit, heel fleurig en mooi ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy