Feel free to translate!

woensdag 7 november 2012

Fijne kerst!

Hallo allemaal!
Hartstikke leuke reacties heb ik op mijn vorige kerstkaartje gekregen, bedankt iedereen! Ook heb ik er weer nieuwe volgers bij, gezellig! Eve, Richtsje, Hanny en Ellen: welkom op mijn blog!
Ik ben de uitdaging met een bestaande sketch maar weer eens aangegaan. Dat is voor iemand die zo eigenwijs is als ik geen gemakkelijke opgave want ik ben nogal snel geneigd om van de sketch af te wijken omdat ik het dan net weer anders wil. Enfin, het is gelukt! Deze keer heb ik gebruik gemaakt van de sketch van Nederlandse Kaartenuitdagingen. Ook dien je je aan de volgende kleuren te houden: oranje-groen-zwart-paars. Met deze kaart heb ik me denk ik keurig aan de regels gehouden!


De foto is wederom niet zo bijster goed gelukt; het is net of er een soort van waas over zit. Maar ach, ik lees regelmatig dat anderen daar ook wel eens (of altijd!) last van hebben. Hopelijk is het toch allemaal goed te zien!

Ik wens jullie veel knutselplezier en een fijne dag!
Groetjes, Wendy

33 opmerkingen:

  1. Hallo Wendy

    Wat een plaatje van een kaart weer, leuke kleuren gebruikt en mooi papier, goed ingekleurd, top!
    Wat de foto's betreft, ik zit er ook altijd mee te stoeien, mijn foto's zijn ook nooit zoals de kaart er in het echt uitziet. Mijn laatste babykaart is in het echt veel zachter van kleur, jammer, maar inderdaad, iedereen heeft er weleens last van.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt..mooi ingekleurd..je hebt je prima aan de sketch gehouden..daarom werk ik nooit met sketches..niks voor mij ..en de foto's.. Ik leg mijn kaart altijd op de vensterbank voor het raam...dan lukt het bij mij het beste...succes..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschoonkaartje heb je gemaakt Wendy een toppertje weer....
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel bijzonder deze kleurtjes voor Kerst, maar ze staan ontzettend leuk.
    Een geweldig mooi kaartje geworden Wendy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij heb je je keurig aan de voorwaarden gehouden dus dat kan geen probleem zijn! Hij is erg leuk geworden en ik wens je alle succes met de challenge! En ja die foto's...ook bij mij zo af en toe problemen...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kaartje ziet er weer super uit Wendy, ik heb zit ook weleens te worstelen om het kaartje mooi op de foto te krijgen!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wendy, je kaart is weer een schatje hoor,mooi gekleurd,prachtig papier,het ziet er lief uit.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy, mooi kaartje heb je gemaakt, bedankt voor je deelname bij de NKU, veel succes.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Wendy!! Deze Tilda is ook weer zo leuk!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wendy, wat een mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij de N.K.U. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart Wendy. Die Tilda is ook al zo'n schatje. Is deze ook van de nieuwste serie?

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de kaart gaaf geworden. 100% geweldig! Je hebt hem ook weer prachtig gekleurd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is weer een prachtig kaartje Wendy! En wat een schattige Tilda!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje, mooie kleuren! (wel lastig, of niet?)
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wendy, wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt en ook nog alle kleuren gebruikt, helemaal top. Ik vind hem super geworden en wat een schitterende Tilda is dit inderdaad.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wendy,
    ik vind het een zeer geslaagd kaartje! En de kleuren zie ik terug! Wel herkenbaar dat het niet altijd makkelijk is om je aan de sketch te houden, Ik doe het dan heel precies, zodat het niet kan missen, maar dan is het vaak wat kalig.
    Volgens mij kwam jouw enveloppe binnen vandaag....dankje!!

    GerJanene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik vind je kaart heel mooi en die waas heb ik ook af en toe maar daar moeten ze maar doorheen kijken.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. het is een enige kaart geworden Wendy!
    bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wendy,
    Wat een schitterende kaart heb jij gemaakt.
    Mooi kleurtjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk kerstkaartje, het afdrukje is prachtig ingekleurd!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart is dit geworden zeg! Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuk kaartje Wendy.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met de sketch Wendy, gezellig dat je meedoet met NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is prachtig geworden.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hij is prachtig geworden wendy

    en de tilda heel mooi ingekleurd en is weer een toppertje

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig kaartje Wendy !!

    Bedankt voor je deelname bij de NKU.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt.
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is prima te zien hoor Wendy, en het is een prachtig mooi kaartje! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Wendy,dat zal inderdaad niet meevallen om met die kleuren een kerstkaart te maken maar bij jou is het prima gelukt,een lieve kaart,veel succes met de challenge bij NKU,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Wendy, je kaart is erg leuk.
    Gezellig dat je meedoet met onze uitdaging.
    Lieve groetjes hennie, DT NKU.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy