Feel free to translate!

donderdag 15 november 2012

Cutie Snowman

Hallo blogdames,
Dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaartje, geweldig om te lezen! Sylvia, van harte welkom om mijn blog, leuk om elkaar te gaan volgen.
Vandaag laat ik jullie een winters kaartje zien. Normaal gesproken ben ik een bescheiden persoontje maar nu durf ik wel te zeggen dat ik zeer tevreden ben met het resultaat. De ene keer lukt het beter dan de andere keer voor mijn gevoel! Maar dan zal voor eenieder van jullie wel herkenbaar zijn.


Het bloemetje linksonder op de kaart heb ik zelf in elkaar zitten friemelen.
En nog eentje van dichterbij:


Het is een al wat oudere stempel van Magnolia maar ik vind het zo'n leuke stempel vanwege de leuke snoet van de sneeuwpop. Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:

Ik wens jullie een fijne avond en veel knutselplezier!
Groetjes, Wendy

33 opmerkingen:

  1. Wat is dit weer een schitterend lief kaartje Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Wendy,het blijf een leuk plaatje. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy,
    Wat een lief kaartje heb je gemaakt..super ingekleurd ,leuke tag en prachtige bloem..

    Liefs van Ans...(of was het Plony ?? hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bjoetie van een kaartje heb je gemaakt Wendy.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk kaartje hoor Wendy en wat je zegt....zo leuk die stempel!!!! Toppie gedaan en dankjewel dat je meedoet aan de challenge bij DMCC, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wendy,
    je mag zeker zeer tevreden zijn, want het is ook een prachtige kaart:0) gave mallen heb je gebruikt! die bloem is superzzz!
    Ik heb je trouwens 2x gemaild, maar heb het idee dat ze niet aangekomen zijn?!
    fijne avond!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wendy,wat goed van je dat je weer een kaart hebt gemaakt en wat voor één, hij is weer prachtig gemaakt,je hebt gelijk deze stempel blijft héél mooi.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy,
    Ik sluit me helemaal bij mijn moeder aan. Ik vind je kaart geweldig mooi. Zulke prachtige kleuren!
    Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met recht dat je tevreden bent over deze kaart....Hij is PRACHTIG!!!!!

    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja, wat moet ik nog zeggen. Alles wat ik wilde zeggen is al gezegd door de mensen voor mij haha Het is gewoon een hartstikke leuke kaart! Een toppertje dus! En je mag dus zeker trots zijn op deze kaart.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En of je trots mag zijn Wendy, hij is helemaal super geworden, zo lief die zachte kleurtjes, ik vind het een toppertje geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wendy

    Je mag zeker heel trots zijn op jezelf, ik vind je kaartje supermooi. Heel mooi ingekleurd, mooie mallen gebruikt en een hele mooie zelfgemaakte bloem.
    Ook je vorige kaartjes zijn weer prachtig.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooi kaartje Wendy, heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super Wendy!! En van die mooie zachte kleurtjes!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel lief en mooi kaartje heb je gemaakt Wendy!
    Mooie kleurcombinatie en zoals je weet heb ik een zwak voor de zachte tinten.
    Ik wil je ook bedanken voor die lieve reacties die je schrijf op mijn blog.
    Heel fijn!
    Prettig weekend
    Lieve groeten,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig mooi kaaartje, Wendy. Zo lief in die zachte kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje, mooie kleurencombinatie!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bescheidenheid siert de mens maar zo af en toe eens een pluim voor jezelf is niks mis mee Wendy! Het is een supermooi kaartje geworden, lieve kleurtjes en ja dat sneeuwmannetje is zo lief...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je mag best heel fier zijn op je kaartje Wendy, 't is ook weer zo'n beauty.
    Je kleurencombinatie vind ik altijd zo geslaagd.
    Prachtig gedaan hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig Wendy! Heel mooi ingekleurd en alles past perfect!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart en mooie kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je mag zeker tevreden zijn Wendy, het is een prachtig kaartje! Leuk ook met het labeltje opzij!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha Wendy,
    je kaart vind ik ook helemaal top! Prachtige kleuren en inderdaad is de sneeuwman enig!
    Je kaartjes zien er steeds mooier uit, als ik het zeggen mag! Ik hoop dit weekend even wat tijd te hebben. Het is zo druk met van alles en nog wat..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dag Wendy,
    Hier ben ik nog eens .
    Fijn dat je meedoet met DMCC.
    Succes!!
    Groetjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtige kaart Wendy!
    Hartstikke leuk dat je meedoet bij EKEF!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super lief kaartje, deze Tilda met Snowy.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Twoje kartki z Tildą są cudowne. Pięknie je kolorujesz:))
    Pozdrawiam
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi gedaan Wendy.
    Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuk kaartje! Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een leuke kaart erg mooi gedaan
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy