Feel free to translate!

woensdag 3 oktober 2012

Make a wish!

Hallo allemaal!!!!
Wat ben ik toch een bofkont...heb ik zomaar de candy bij Anita gewonnen, niet te geloven!! Heeft die lieve Nick van haar zomaar mijn naam uit het mandje getoverd. Ik ben me toch een partij blij, dat wil je niet weten. De smile is niet van mijn snoet te slaan!

Iedereen ontzettend bedankt voor de lieve reacties op mijn engelenkaartje en de beterschapswensen. Daar knapt een mens toch sowieso van op. Heerlijk!

En ik heb weer een kaartje gemaakt. Deze keer in de uitdagende combinatie aqua/lime/grijs, speciaal voor de uitdaging van Dutch Card Lovers.




De kleuren ogen in het echt iets frisser dan op de foto, maar ach...wat maakt het uit. Waarschijnlijk komt het omdat het nu buiten ook erg somber weer is, flink bewolkt en heel veel regen.

Dus allemaal lekker binnen blijven en aan de freubel zou ik zeggen!
Groetjes, Wendy

23 opmerkingen:

  1. Je kaart ie weer een schatje hoor Wendy,lief stempeltje mooie kleurtjes ,dat je een bofkont bent is zeker te weten waar, maar het is je gegund hoor,ik hoop dat je er prachtige kaarten mee gaat maken,als de verrassing binnen is zal je het vast wel laten zien op je blog.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met ..een schattig stempeltje..en wat heerlijk zo'n prachtige candy winnen..bofkont..haha

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent zeker een bofkont Wendy, het is een geweldige mooie candy die je hebt gewonnen, heel veel plezier ermee

    Je kaartje is ook prachtig zeg
    Liefs Corrioe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Wendy, heel mooi met deze kleuren!
    Gefeliciteerd met je gewonnen candy, heel leuk voor je en veel plezier ermee!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een schatje gemaakt. Je hebt ook superkleuren gebruikt. Ik vind hem 100% top! liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, wat gaaf gedaan, Wendy! Vind 'm helemaal leuk. Heb mijn kaart vandaag ook geplaatst, geloof dat tie onderuit m'n tenen moest komen. Vond het zó moeilijk!
    En gefeliciteerd met je gewonnen candy bij Anita, gaaf joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Wendy in leuke kleuren!! En wat gaaf dat je een candy gewonnen heb!! Veel plezier ermee!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief Wendy! Echt een superkaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy,
    wat is dat leuk zeg, zo'n verrassing winnen! En het is me nogal een doos vol!! Geniet er van!
    Je kaartje is erg leuk! Als ik al die challenges zien krijg ik helemaal de frebelkriebels. Maar helaas moet ik nu twee volle dagen werken en heb een druk bezet weekend. Nou ja er komen wel weer rustiger tijden...
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, schattige stempel heb je gebruikt en de kleuren komen heel mooi uit.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Wendy, heel mooi en die candy.......wauwwww...ben jj even een bofferd!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wendy,leuk zeg dat je Anita's candy gewonnen hebt,en wat voor een,bofferd.Zelfs je stempelafdrukje heeft er een lach van op het gezicht,hihi.Hele leuke kaart en foto's maken bij dit sombere weer val inderdaad niet mee,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk om te lezen dat je zo blij bent met mijn candy Wendy, morgen gaat die richting Limburg. Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt, ik vind die stempel ook zo grappig. Heb zelf ook nog naar die kleuren gezocht in mijn kisten met papier maar helaas pindakaas ik kan het niet vinden hahaha. Jouw kaartje is een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart en gefeliciteerd met je candy.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel erg lief kaartje hoor leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jou kaartje ziet er ook wel erg leuk uit Wendy.
    Prachtig ingekleurd.
    Het stempeltje heb ik ook, ligt ergens in de vergeethoek, maar als ik het nu zo zie, zal ik het toch nog eens vanonder het stof moeten halen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi wendy deze kleuren combi

    leuk stempeltje ook mooi ingekleurd

    de kaart van mij komt met scannen altijd donkerder over dan het is vind ik wel balen

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Wendy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je candy! Leuk hè zo'n verrassing......Dit is een leuk kaartje zeg. mooi plaatje!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi en lief kaartje
    bedankt voor je deelname aan DCL
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief plaatje. Moet ik ook eens wat meer doen. Echt heel mooi. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt Wendy. Staat heel mooi blij elkaar. Leuke stempel ook :) En gefeliciteerd natuurlijk met je gewonnen candy!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy